niedziela, 16 sierpnia 2015

Co, jak, po co i dlaczego.

Witam serdecznie na moim pierwszym blogu. Ekscytacja założeniem miejsca, w którym wreszcie będę mogła pisać o tym, co chciałabym czasem przekazać większej grupie osób jednocześnie nie pozwalała mi spać przez ostatni tydzień. Mam nadzieję sama siebie prowadzeniem optymisi motywować do działania i pozytywnego myślenia, przekazywać Wam ciekawe porady i dzielić się swoimi pomysłami, radościami, przygodami, smutkami i nauczkami.

Trudno mi jednym zdaniem odpowiedzieć na pytanie, o czym będę pisać, prędzej już wiem, jak zamierzam pisać- pogodnie, ciekawie i inspirująco. Posty będą po części pamiętnikiem, ale nie tylko...

Ponieważ kształcę się nieustannie na nauczycielkę angielskiego, będę pisać o sposobach na urozmaicenie nauki języków, ale też o samych językach, które już od czasów gimnazjum są moją pasją, zwłaszcza angielski i hiszpański. Uwielbiam podróżować, ale nie uważam się za globtroterkę, dlatego nie jest to blog stricte podróżniczy, po prostu, co jakiś czas znajdziecie tu relacje z podróży- małych i dużych. Lubię też dobrze zjeść, więc jeśli już uda mi się nie przypiec tarty, możecie liczyć na smakowite zdjęcia i przepis. Pojawi się też coś o psychologii i dzieciakach. Wspominałam, że lubię żartować? Możecie zatem liczyć na zabawne anegdoty, od czasu do czasu.

Obiecuję zasilać optymisię tak często, jak tylko czas i siły na to pozwolą.  :)

Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz